petek, 4. junij 2010

Lali's Little World



Včeraj je v lepem paketku k meni prišla mala morska prašička iz etsyjeve trgovinice Lali's Little World. Prihaja  iz lušne zgodbice Tidy little piggy. Za še boljši vpogled v delo slovenske umetnice Karle lahko pogledaš semle.

I'm happy to have one very cute guinea pig pendant from Lali's Little World ;)

4 komentarji:

  1. Si me pustila brez besed, res, sem nekaj časa samo vzdihovala od ugodja začinjenega s kančkom samopašnosti ;-) Vesna hvala!

    OdgovoriIzbriši
  2. ni za kej ;)tvoje delo mi je zelo všeč.pa morski prašički so med mojimi najljubšimi živalicami

    OdgovoriIzbriši
  3. Pri Lali je nadvse pisano in pravljično in je že zacahnana, da pooočasi odkrijem to pravljico. Bicikl je za pojest:-D

    OdgovoriIzbriši
  4. Matilda, bom kar tukaj pri Vesni zapisala en velik hvala ;-)

    OdgovoriIzbriši