sobota, 3. april 2010

found at the beach


















beautiful Sea Glass Design flickr found at the beach















Flickr Found at the beach


















flickr found at the beach















flickr foun at the beach

Včeraj sem preko trgovinice Beach Finds from Scotland na etsy-ju odkrila eno meni najbolj zanimivih galerij na flickerju. Stvari, ki jih ljudje najdejo na različnih plažah sveta. Morje včasih podari prave zaklade..

Yesterday I found this amazing flicker...

2 komentarja:

  1. Joj, kako si mi polepšala dan. Nora sem na morje, njegove naplavine in otročičke. Fosilni zadevice me zmeraj fascinirajo. Ravnokar pred seboj gledam dva kamna z vtisnjenimi "rožicami", ki mi delata dan na službni mizi.

    OdgovoriIzbriši
  2. super, ja..čisto sem navdušena, ker očitno morje zna oblikovati tudi okrogle oblike, kot so frnikule

    OdgovoriIzbriši