petek, 23. april 2010

bombažna vrečka za male punce


Papirnata lutka miške, ki mi jo je podarila hčerka, ko je bila stara približno 6 let (robovi lutke so zlepljeni s selotejpom, ki je porumenel,a ji to daje še poseben čar),  mi je bila inspiracija za prvo iz serije bombažnih vrečk za male punce.V otroških risbah je toliko zabavne igrivosti in drugačnega pogleda na svet.. Vedno me spravijo v dobro voljo ;)

My first tote bag for little girls. Cute paper puppet of mouse that my daughter gave me at the age of 6 was my inspiration for the motif on this bag. It was fun to make it. I love children's drawings. They can make me happy at any time.

5 komentarjev:

  1. Luštna in kar tako naprej, da vzgojiš deklice v mlade dame, ki bodo imele okus in kupovale lepe borše:-)

    OdgovoriIzbriši
  2. nice blog, I love children drawings too!
    Saludos,
    Mr Spoqui
    FAMILY MAGAZINE

    OdgovoriIzbriši
  3. thanks Mr.Spoqui!your blog is nice too!

    OdgovoriIzbriši
  4. Oh, I agree...I wish we didn't all outgrow the ability to draw like that as we age! I used my four daughters' pictures to make appliqued sweatshirts for them when they were little and will remember your sweet bag idea when I'm a grammy!

    OdgovoriIzbriši