sobota, 13. marec 2010

mama quilla barcelona








Mama Quilla je mala trgovina v Barceloni. Lastnica ima lušno idejo združevanja avtorjev od vsepovsod in tudi, da kreacije iz trgovinice gostujejo drugje..Vesela sem, da moje štiri drobižnice, skupaj s tremi broškami, v ponedeljek potujejo tja. Upam, da bodo všeč kakšni Katalonki ali pa komurkoli, ki pride pogledat to sončno in živahno mesto..






















Barcelona mi je pa sploh lepa, predvsem zaradi katalonskega temperamenta in Gaudija. Sicer so naju z Mojco Na Plazi Cataluñy tudi prvič kar pošteno oropali, samo je bila res kriva najina nepazljivost in predvsem moje naivno zaupanje tujki, ki mi je za drobiž ponujala rožo in ogled festivala flamenka na prostem.No, kakorkoli..Meni najlepši v Barceloni je park Güell, pa tržnica La Bouqueria. Oba kraja sta polna ljudi, in čarobnih barv.Upam, da se z Barcelono še vidimo:)




Park Güell 

















La Bouqueria


















Španske sladkarije

On monday my four coin purses and three brooches will travel to Barcelona to beautiful shop Mama Quilla.I'm so happy..I love this city,especially park Güell and food market la Bouqueria. So many people and shinny colours.Really Beautiful!

4 komentarji:

  1. Luštne drobižnice, sem prepričana, da bodo kar vsem všeč:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ojjjj, to je pa veri spešl novica! Čestitam! Trgovina zgleda zelo mikavna in polna malih zakladov!!! In potem še v takem mestu kot je Barcelona! Mislim, da sem že enkrat napisala, da je to krasno mesto eidealno za mojo cigansko dušico, veliko, zmešano, barvito, odštekano in za povrh še ob morju. Jesss. Tržnica je pa itak poglavje zase (najlepša zgodaj zjutraj, ko še ni vseh tetk in starih mam, ko so rožice še čisto mokre, škampi vvsi v plesni vrsti in vhod je magičen...to je prava čudežna dežela. Zelo, zelo, vredno obiska.

    OdgovoriIzbriši
  3. se strinjam ;)sem bila že dvakrat, pa bi šla še..

    OdgovoriIzbriši
  4. Barcelona is a very beautiful place! I lived in Alicante and visited Barcelona a few times. I'd love to go back and see that store. =)

    OdgovoriIzbriši