sreda, 10. februar 2010

Pino dobi dva plaščka



Kartonski kuža Piko, ki mi ga je naredila moja kreativna sestra Tina, je danes, ko je snežilo,oblekel najprej dežni plašček s pticama ( klik),potem pa še toplega s češnjami (klik)..Pino je pa seveda lušni mops, ki bo kmalu dobil oba nova plaščka..Šivanje mi je bilo v veliko veselje. Matilda, kaj praviš?

7 komentarjev:

  1. Draga Vesna,krasni so plaščki,to bo promenada......všeč so mi......Veliko snežink,pozdravček,Meti.......

    OdgovoriIzbriši
  2. fino, da ti je všeč.sem ju mogla pokazat;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako so cortkani plaščki. :) Kartonasti psički pa tudi.

    OdgovoriIzbriši
  4. kartonski kuža je en, ampak se mu da menjavat glava in rep.čakam Tino, da ko bo imela spet čas, da mi dopolni pasjo lutko ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Tale Pino je res prijetno, živahno bitje in sem sigurna, da bo ponosno nosil plaščka.

    OdgovoriIzbriši
  6. Matilda je nadvse navdušena in očarana!!!! Predlagam, da na začetku nasldnje sezone A/W 2010/11 priredi Modna hiša Češnjevo drevo, modno revijo, kjer bodo Top modeli nastopali Pro Bono! Kartonasti model je naravnost svetski! Bravo Tina!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepa plaščka in za zimo bosta res prav prišla.

    OdgovoriIzbriši