ponedeljek, 15. februar 2010

Marco goes to Philippines
















This year's OWOH event is finished. I held my magic carpet ride ticket for the first timeI was very happy to be in such colorful company of creative people. I felt really honoured when Lisa Swifka visited my blog too.I am truly happy that so many of you teddy-bear lovers out there stopped by.It made me realize that the decission to give away my lovely teddy bear Marco was the right one.

My teddy bear goes to Robert, the sketching backpacker who lives in PHILIPPINES!!!!

I wish I could join him on his travels too!So Marco is preparing his backpack and I wish him a happy journey and a beautiful new life with his new friend.

OWOH, see you next year and to all of you who stopped by my blog, I wish you beautiful travels.Till next year!
Hugs,

Vesna, Slovenia, Europe :)

Letos sem prvič sodelovala v tem simpatičnem dogodku povezovanja in spoznavanja novih in novih blogov preko obdarovanja, ki je zelo popularno tudi sicer.Spoznala sem, da veliko ljudi vseh starosti uporablja blog za svoja ustvarjanja in zapisovanja svojih razmišljanj. Našla sem nekaj blogov, ki so mi zelo všeč in bom z veseljem prebrala, kar bodo avtorji napisali in predstavili novega. Med takimi, ki so mi najbolj simpatični, je blog Lesley, ki se ukvarja z restavriranjem in recikliranjem starih igrač in iz njih naredi prave umetnine.Sicer pa moj stari medvedek gre na dolgo pot na Filipine, k vsestranskemu umetniku Robertu.Želim mu srečno pot in naj prinese veselje na drugem koncu sveta ;)

Some of many treasures I discovered while I was travelling through the blogs aroud the word...



















Lisa Swifka















Lisa Swifka

















Lisa Swifka















Lesley


















Debra
















Robert Alejandro



















Anji Gallanos

and many more...

5 komentarjev:

  1. Absolutno ga moraš odnesti na Filipine, pa ga ja ne boš zalepla v škatlo, kjer je temno in vroče;-) (našla sem ti rešitev). Hvala za zanimive linke!

    OdgovoriIzbriši
  2. pred petimi leti sem bila že zelo blizu, in sicer na Tajvanu..
    Marko bo pa potoval v prvem razredu, v spremstvu prijazne stevardese spremljevalke ;))

    OdgovoriIzbriši
  3. Hehe, super fotka kosmatih razsikovalcev:-) Prijazne stevardese se samo delajo, da so prijazne, pol ga pa cukajo za zaveso (tiste male breezerje) in pustijo medvedke, da jih zebe:-I Sploh, pa moraš preverit, če bo Marku na Filipinih SPLOH všeč in to najlažje storiše, če si z njim tam dol vsaaaaj dva tedna. Poglej si Zakon o medvedjih posvojitvah/podzakonski akt, 3. člen, drugi odstavek: evropski medvedi v toplih krajih - namestitev, hranjenje ter sporazumevanje s posvojenci.

    OdgovoriIzbriši
  4. hej..prijatelj se je ravno včeraj vrnil s Filipinov in jih priporoča...30 stopinj imajo bojda..Matildin predlog je super, vidiš.Marco naj se pa rajši zadržuje v senčki ;)

    OdgovoriIzbriši