ponedeljek, 25. januar 2010

zlikane drobižnice





Ta vikend sem kar veliko šivala.Med drugim sem končno naredila prve zlikane drobižnice. Že kar nekaj časa me je mučila ta zanimiva tehnika, o kateri sem že pisala. klik Sploh ni enostavno najti pravo temperaturo likalnika in vrečke, ki se lepo "zlijejo" med seboj..Nekaj mi je uspelo, nekaj ne, ampak sem se bom s tem eksperimentiranjem še zagotovo ukvarjala ;)

8 komentarjev:

  1. Zelo všečno, in mikavno...tudi mene tole že nekaj časa mika...bo preba enkrat poskusut:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni so tele tvoje zlikane drobižnice prav super, sploh ona mačja. No, pa srčkasta je tudi kjut :)
    Je pa tole tudi mene premamilo, le rezultat ni bil za nikamor :)) Mogoče kdaj, ko bom imela spet višek vrečk in nič bolj pametnega za počet :) al bom pa raje tvoje hodila gledat :)

    OdgovoriIzbriši
  3. rabiš potrpljenje;) meni se je tudi kar precej ponesrečlo

    OdgovoriIzbriši
  4. Uhh, tole pa zveni zelo komplicirano:-) Aja, pa hvala za link iz prejšnjega posta o ptičkih. Prečekirala sem turške ptičke in sem navdušena. Jaz pa vračam z enim drugim turškim blogom, kjer se ukvarjajo s podobnimi zadevami http://star-of-the-east.blogspot.com/.

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepe so! Super ti je uspelo. Perfect!

    OdgovoriIzbriši
  6. Pa še tale ustvarjalni-mehki-včasih tudi ptičkast blog http://leililaloo.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. hvala za linke, matilda!vedno je fajn odkrit kakšen luštn blog ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Pretty :-) I forgot to say where I'd go in the OWOH entry :-( Sorry.
    I'd go to Copenhagen or London with my husband, who's Danish. I love Copenhagen and London :-)

    OdgovoriIzbriši