nedelja, 8. november 2009

čokoladno pecivo in licitacija



Vikenda je na žalost konec, je pa Mojca poskrbela za odličen čokoladni zaključek nedelje.Poleg tega sva izvedeli, da se je uspešno končala prva licitacija, na kateri sva sodelovali za zavetišče Horjul na forumu moj pes.net.Mojca je podarila grafiko akademske slikarke Unkovske.Počakamo, da Jadranka, ki je licitirala ta teden plača na račun zavetišča, pa ji grafiko lahko pošljemo na dom. 




Veseli, da je bila grafika uspešno prodana, bova v vrsto postavili nov predmet. Tokrat  grafiko akademskega slikarja Franceta Slane, na kateri je petelinček, zelo značilen za njegova dela. Ker pa je veliko predmetov v čakalni vrsti, bo treba še malo potrpeti...





fajn je nardit nekaj prijaznega...

2 komentarja:

  1. Hola, hola, como estan?, espero que muy bien, les mando un saludo desde Colima, México, y para comentarles que me gustó mucho la foto del gallo tiene mucho movimiento y vida, felicidades.
    Los invito a mi pagina para que vean lo último de la tradicion del Dia de Muertos.
    http://colimarte.blogspot.com
    Saludos. Atte. Guillermo Robles O.

    OdgovoriIzbriši
  2. Mojč31 ;)

    Super je narediti nekaj prijaznega :*

    OdgovoriIzbriši