nedelja, 18. oktober 2009

pozornosti..



prispelo je darilo od vixi, čudovito in  zapakirano s stilom..kot odgovor na male mehke žogice za njene lepe mačone...hvala, vixi!!ploščica dobi kmalu lepo mesto v mojem šivalnem kotičku, žogice bodo pa še naprej nastajale, tudi za mačjelovko...



...pa še lepe značke, ki jih je podarjala ninalena na svojem blogu...med drugim ilustrira mačke, drevesa in ribe..to, kar je tudi meni všeč...hvala nina..poleg tega Nina posname pravljično lepe fotografije...



pa še nekaj kar jaz podarjam..malo večji, mehki žogici za dva mala fantička..ena gre k ninileni, druga pa k malemu štajercu Filipu..za mehko prvo srečanje z žogami..

4 komentarji:

  1. Vesna, s čim pa nafilaš žogice, če ni skrivnost?

    OdgovoriIzbriši
  2. seveda ni ;) filc mengeš ima dvoje različnih polnil..eno je v balah in je primerno za bunde in prešite odeje, eno je pa čisto drobno(prodajajo ga na vago) in ga jaz uporabljam za polnjenje žogic in drugih majhnih igrač..je tudi lepo pralno..

    OdgovoriIzbriši
  3. No, to je pa super! Ravno jutri sem imela namen obiskat Filc Mengeš :). So mi rekli, da imajo polnilo, pa nisem vedela če bo ustrezno :). Si že kaj likala vrečke?

    OdgovoriIzbriši
  4. ne,ne..me še čakajo..zdaj se ukvarjam z nakvačkanimi žogicami za muce..prilepim kakšno fotko, ko jih bo malo več ;)

    OdgovoriIzbriši